Tickets

Contact

Fun Valley Maastricht
Oosterweg 5
6245 LC Eijsden

Telefoon +31 (0)43-409 44 41
E-mail sales@funvalleymaastricht.nl

Ons kantoor is bereikbaar op: maandag, woensdag en vrijdag van 9.00 tot 17.00 uur.     

Dinsdag en donderdag zijn wij telefonisch minder goed bereikbaar, u kunt voor vragen ook mailen.

Met de auto...

Wij hebben een parkeerplaats inclusief twee invaliden plekken. Er is ook genoeg ruimte om een touringcar de laten parkeren (laat het ons even weten vooraf, dan zorgen wij bij drukte voor genoeg ruimte).

Kom je alleen iemand brengen of halen? Dan hebben wij ook nog drie Kiss + Ride plekken!

...of de fiets?

Voor fietsen en brommers is er een stalling langs de parkeerplaats.

Er is geen toezicht op de parkeerplaats of fietsenstalling.

We zijn bereikbaar met de bus. De halte heet Fun Valley en ligt ongeveer 50 meter vanaf de ingang van de parkeerplaats in de richting van Eijsden.

Vragen over je bezoek?

   TICKETS   

Kan ik voor Fun Valley online een ticket kopen?
Voor Fun Valley zijn de tickets via de website te bestellen én aan de kassa te koop.

Moet ik voor Fun Valley vooraf reserveren?
Nee, dat is niet nodig. Je kan ook aan de kassa je ticket kopen, maar online heb je korting!

Kan ik mijn tickets verplaatsen naar een andere datum?
Dat is geen probleem! Klik    HIER     en vul het formulier in. We zullen je ticket(s) verplaatsen naar de dag van jouw keuze indien je dit tijdig, volgens de voorwaarden, aanvraagt. Je ontvangt een mail met je nieuwe tickets.

Ik heb online tickets gekocht, wat moet ik doen als ik nog geen bevestiging heb ontvangen?
Het kan een paar minuten duren voordat ons systeem de betaling verwerkt heeft. De bevestiging komt er zo aan! Ook is het altijd verstandig dat je zelf even checkt of je toevallig geen foutje hebt gemaakt in het doorgeven van je e-mailadres of dat de bevestiging in de spam is terechtgekomen.

Kan ik een bon of factuur van de tickets krijgen?
Ter plekke kun je een bonnetje vragen aan de kassa van de tickets die je daar net hebt gekocht. Aan het eind van de dag sluiten wij onze kassa af en is dit niet meer mogelijk. Voor online tickets hebben we geen mogelijkheid een bon of factuur op te stellen.


   FACILITEITEN   

Moet ik betalen voor parkeren?
Per auto betaal je 3,00 voor de hele dag. Houd er wel rekening mee dat ons parkeerterrein na sluitingstijd van het park afgesloten wordt.

Is het mogelijk te douchen of om te kleden?
Ja, er zijn kleedruimtes en douches met warm water. Douchemuntjes zijn ter plaatse verkrijgbaar voor 2,50 per stuk. Op het strand vind je een gratis douche (met koud water) om even af te spoelen.

Hebben jullie kluisjes?
In de entreehal hebben wij kluisjes voor 1,- per kluisje. Kluisjes zijn meermaals open te maken met een gepersonaliseerde code. Let op, de entreehal sluit uiterlijk 18.00 uur, je dient dus vooraf je kluisje te hebben leeg gehaald.

Vragen over activiteiten?

Is het reserveren van activiteiten vooraf noodzakelijk?
Ja, ter plaatse kunnen geen activiteiten geboekt worden. Voor last minute reserveringen (7 dagen of minder vooraf) raden wij aan telefonisch contact met ons op te nemen.

Kunnen we met minder dan het minimum aantal personen deelnemen aan een activiteit?
Dat is mogelijk, houd er rekening mee dat wij wel het minimum aantal deelnemers in rekening brengen.

Het definitieve aantal personen is nog niet zeker, kunnen wij wel reserveren?
Ja hoor, geen probleem. Het aantal personen is nog kosteloos te wijzigen tot 8 dagen voor aankomst. Houd wel rekening met het minimum aantal.

   BETALEN   

Wanneer moet er betaald worden?
Bij boekingen via onze website dient er direct betaald te worden, zonder de betaling is de boeking niet aangevraagd. Voor aanvragen per mail of het contactformulier ontvangen jullie circa 21 dagen voor aankomst de factuur. Deze factuur dient uiterlijk 14 dagen voor aankomst betaald te zijn. Bij last minute boekingen dient het bedrag binnen 24 uur te worden betaald na het ontvangen van de factuur. Ter plaatse betalen is niet mogelijk.

Moet ik ook nog entree betalen als ik een activiteit reserveer?
Nee, bij de activiteiten is de entreeprijs inbegrepen. Voor- en na de activiteit(en) mag er gebruik worden gemaakt van de parkfaciliteiten binnen de reguliere openingsuren.

   PRAKTISCH   

Wat als er slecht weer voorspeld wordt op de dag van de activiteit?
Alle activiteiten zullen ook in de regen doorgaan. Zorg dus voor warme regenkleding. Mochten de weersvoorspellingen dermate slecht zijn dat het gevaarlijk is, dan zorgen wij uiteraard voor een passende oplossing. Dit is dan afhankelijk van welke middelen wij die dag beschikbaar hebben en we zullen dan daar tijdig over communiceren, helaas is het niet mogelijk dit meer dan drie dagen vooraf te bespreken.

Welke kleding kan ik het beste dragen?
Tijdens de activiteiten bestaat er een kans dat je nat en vies kunt worden. Trek dus makkelijke en sportieve (regen)kleding aan. Bij wateractiviteiten of bij slecht weer adviseren wij een handdoek en droge kleding mee te nemen.

Vragen over Ballorig?

Wat is het verschil tussen Fun Valley en Ballorig?
Fun Valley biedt toegang tot het strand en groepsactiviteiten op reservering. Op het strand zijn speeltoestellen aanwezig voor kinderen en het strand heeft toegang tot het Biercafé en de Beachbar. Tevens zijn er waterfietsen te huur.
Ballorig is een binnen- en buitenspeeltuin. Er is geen toegang naar het strand of het water, wel kun je van het uitzocht genieten.

Fun Valley en Ballorig grenzen aan elkaar, kan ik ook met één ticket beide bezoeken?
Nee, dat is niet mogelijk. Fun Valley en Ballorig zijn twee verschillende bedrijven die gebruik maken van een gedeelde parkeerplaats en beide in dezelfde hal gevestigd zijn. De bedrijfsvoering is geheel apart en hebben dus ook beide een andere opstelling wat betreft openingsuren en tarieven.

Kan ik voor Ballorig online een ticket kopen?
Voor Ballorig is het enkel aan de kassa mogelijk om een ticket te kopen.

Mag ik bij Ballorig eigen eten en drinken mee nemen?
In de binnenspeeltuin en op het terras van de buitenspeeltuin is dit niet toegestaan. Maar in de buitenspeeltuin zijn grasvelden en staan ook meerdere picknick banken, hier mag je wél eigen eten en drinken nuttigen.

Andere vragen?

Mag ik een hond mee nemen?
Nee, honden en andere huisdieren zijn niet toegestaan. Uiteraard maken wij een uitzondering voor SOHO-honden. Het kan zijn dat wij dan naar een registratie document vragen.

Is het water veilig om in te zwemmen?
Ja, het is veilig om te zwemmen. Je kunt nog vóórdat je naar binnen gaat kijken op zwemwater.nl of op de blauwe borden bij de fietsenstalling over verdere informatie. Indien er iets bijzonders te vermelden is, laten we dat altijd aan de entree kassa weten!

Mag ik eigen eten en drinken meenemen?
Ja dat mag, op de ligweides en picknick banken is eigen eten en drinken toegestaan. In de horeca gelegenheden en op de terrassen is eigen eten en drinken niet toegestaan.

Mag ik zelf een barbecue meenemen?
Nee, barbecues en andere vuur gerelateerde materialen zijn niet toegestaan. We verstaan hieronder bijvoorbeeld ook grillplaten, gastoestellen, shisha's en samovars.