Algemene FAQ Fun Valley Maastricht

Bekijk hier de veelgestelde vragen omtrent COVID-19.

Dagbezoek:

Moet ik mijn bezoek aan Fun Valley vooraf reserveren?
Ja! Het is noodzakelijk om je bezoek vooraf te reserveren. Geen reservering is helaas geen toegang! Per 1 oktober werken we met vier tijdsloten. Dat betekent dat je kunt reserveren om 9.00, 11.30, 14.00 en 16.30 uur. Elk bezoek duurt dan maximaal 2,5 uur.
Reserveren is uitsluitend mogelijk via onze website https://www.funvalleymaastricht.nl/entree.

Ben ik verplicht om met mijn dagticket op één van de vooraf gereserveerde tijdstip te komen?
Je hebt de online reservering gemaakt voor één van de drie aangegeven tijdstippen. Je kunt binnen dat tijdslot van drie uur langskomen wanneer je wilt. Houd er wel rekening mee dat hoe later je binnenkomt binnen je aangegeven tijdstip, hoe minder tijd je hebt tot het einde van je tijdslot. 

Ik heb per ongeluk voor de verkeerde dag gereserveerd / ik wil mijn reservering verplaatsen?
Geen probleem. Je dagticket blijft gewoon geldig. Houd wel rekening met de tijdsloten die we per 1 oktober hebben ingericht. Stuur ons wel aub een mail met daarin je reserveringsgegevens en de nieuwe datum dat je langs wilt komen. Je kunt ons bereiken via verkoop@funvalleymaastricht.nl.

Ik heb gereserveerd maar nog geen bevestiging ontvangen?
Het kan een paar minuten duren voordat ons systeem de grote hoeveelheid aan reserveringen verwerkt heeft. De bevestiging komt er zo aan!
Ook is het altijd verstandig dat je zelf even checkt of je toevallig geen foutje hebt gemaakt in het doorgeven van je emailadres of dat de bevestiging in je ongewenst postvak is terechtgekomen.

Groepsreserveringen:

Ik heb een groepsactiviteit geboekt, maar wat als er slecht weer voorspeld wordt?
Ons uitgangspunt is: slecht weer bestaat niet, slechte kleding wel. Zorg dus voor warme regenkleding en neem een handdoek en droge kleding mee zodat jullie na afloop lekker warm kunt douchen. Mochten de weersvoorspellingen extreem slecht zijn, neem dan contact op met de sales afdeling via verkoop@funvalleymaastricht.nl. Wij kijken dan of er overdekte alternatieven mogelijk zijn.

Wist je trouwens dat het maar 7% van de tijd regent in Nederland? De kans op een totaal verregende dag is dus gelukkig minimaal!

Kunnen we met minder dan het minimum aantal personen deelnemen aan een activiteit?
Dat is mogelijk, houd er rekening mee dat wij wel het minimum aantal deelnemers in rekening brengen.

Het definitieve aantal personen is nog niet zeker, kunnen wij wel al reserveren?
Ja hoor, geen probleem. Het aantal personen is nog kosteloos te wijzigen tot 8 dagen voor aankomst. Houd wel rekening met het minimum aantal.

Is het reserveren van activiteiten vooraf noodzakelijk?
Ja, ter plaatse kunnen geen activiteiten geboekt worden. Voor last minute reserveringen raden wij aan telefonisch contact met ons op te nemen.

Wanneer moet er betaald worden?
Circa twee weken voor aankomst ontvangen jullie de factuur. Deze factuur dient uiterlijk 8 dagen voor aankomst betaald te zijn. Bij last minute boekingen dient het bedrag direct te worden betaald na het ontvangen van de factuur. Ter plaatse betalen is niet mogelijk.

Welke kleding kan ik het beste dragen?
Tijdens outdoor activiteiten bestaat er een kans dat je nat en vies kunt worden. Trek dus makkelijke en sportieve (regen)kleding aan. Bij wateractiviteiten of bij slecht weer adviseren wij een handdoek en droge kleding mee te nemen.

Moet ik nog extra entree betalen als ik een activiteit reserveer?

Nee, bij de activiteiten is de entreeprijs inbegrepen. Voor- en na de activiteit(en) mag er gebruik worden gemaakt van de parkfaciliteiten.

Algemene vragen:

Zijn er parkeermogelijkheden?

Fun Valley Maastricht beschikt over voldoende gratis parkeermogelijkheden. Houdt er wel rekening mee dat ons parkeerterrein na sluitingstijd van het park afgesloten wordt.

Mag ik eigen eten en drinken meenemen?
Ja dat mag, op de ligweides en picknickbanken is eigen eten en drinken toegestaan. In de horeca gelegenheden en op de terrassen is eigen eten en drinken niet toegestaan. Plan een extra pauze in mocht je eigen eten of drinken willen nuttigen!

Mag ik zelf een barbecue meenemen?
Nee, eigen barbecues zijn niet toegestaan.

Kan ik een barbecue plek vooraf reserveren?
Barbecues zijn beschikbaar voor alle gasten tijdens openingstijden. Het is niet mogelijk een barbecue vooraf te reserveren.

Is het mogelijk te douchen of om te kleden?
Ja, er zijn kleedruimtes en douches met warm water. Douchemuntjes zijn ter plaatse verkrijgbaar voor 2 euro per stuk.